maanantai 28. huhtikuuta 2014

Celebration

Art, heart and healing- kurssilla olen päässyt hitaasti mutta varmasti eteenpäin. Olemme tuunanneet uuteen uskoon vauvoille tarkoitettua kirjaa, jossa on todella paksut sivut. Se on ollut hauskaa ja helppoa, joten ostin kirpputorilta jo uudenkin kirjan :).

Kansi on minulla puolivalmis, joten siitä ei vielä kuvaa, mutta sain valmiiksi "juhlistamis"- sivun eli mitkä asiat ovat minulle tärkeitä, mitä arvostan, missä olen hyvä...

Peitin lapsiltani ja mieheltäni kasvot, en halua ainakaan vielä heidän kuviaan nettiin. Varmaankin vanhanaikaista nettikäyttäytymistä minulta. Kauniita ja komeita toki ovat :-)!



Haluaisin kuvani selvemmin ja helpommin katsottaviksi blogiin, kuinka te muut laitatte kuvanne? Lataatteko kuvat täysikokoisina vai pienennnättekö niitä kuvankäsittelyohjelmalla? Katsoin, että pystyy muuttamaan kuvan kokoa myös blogissa. Tuleeko muisti täyteen jossain vaiheessa, jos on täysikokoiset kuvat? Paljon kysymyksiä... :)




1 kommentti:

  1. Minun blogiluettelon alareunassa on sellainen blogi kuin pihlajanmarjanopas. Sieltä saa jotain ohjeita kuvien käyttöön. Bloggeri täyttyy pian, jos laittaa kuvat pienentämättä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :), Thank you for Your comment